Certificarea sistemelor de management al calitatii - SR EN ISO
9001:2001
Implementarea si certificarea unui sistem de management al
calitatii, conform cerintelor standardului ISO 9001:2001, atrag dupa sine
numeroase beneficii, care concura la dezvoltarea strategica a organizatiei
dumneavoastra si la o continua imbunatatire a activitatii acesteia.
Enumeram in continuare cateva dintre cele mai elocvente :
• Cresterea eficacitatii si eficientei organizatiei
• Coordonarea si conducerea activitatii intregii
organizatii intr-un mod planificat si sistematic, conform principiilor
managementului calitatii
• Cresterea increderii clientilor si potentialilor
clienti in capabilitatea organizatiei dumneavoastra de a furniza produse/
servicii de calitate, conform cerintelor acestora
• Imbunatatirea imaginii organizatiei si plasarea
acesteia pe piata concurentiala intr-o pozitie avantajoasa
• Adaugarea de plus valoare calitatii produselor/
serviciilor organizatiei dumneavoastra, prin implicarea si motivarea angajatilor
Demararea procesul de certificarea a unui sistem de management
al calitatii se face dupa elaborarea documentatiei specifice si implementarea
acestuia.
Pentru a stabili costurile pe care le implica procesul de
certificarea, ROCERT SRL practica un sistem adaptat domeniului de activitate si
dimensiunii organizatiei.
Pentru a vi se elabora o oferta de pret, specifica organizatiei
dvs., completati formularul cerere de certificare.
|